Wykształcenie
Jestem magistrem psychologii o specjalności psychologia kliniczna, w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie psychodynamicznym w Medycznym Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Ukończyłam roczne szkolenie z zakresu Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń u Dzieci i Młodzieży organizowane przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie oraz Program Szkoleniowo-Stażowy w Ośrodku Rehabilitacji Socjopsychiatrycznej – Hostel w Zagórzu. Obecnie zgłębiam tajniki terapii rodzin w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii. Posiadam uprawnienia pedagogiczne oraz diagnostyczne. Jestem trenerem TUS.
Regularnie aktualizuję wiedzę i podnoszę kompetencje – zarówno poprzez samodzielną lekturę literatury fachowej, jak i udział w licznych formach szkoleniowych. Niewyczerpaną skarbnicą wiedzy i zawodowej mobilizacji są dla mniej moi pacjenci.
Na spotkanie ze mną zapraszam przede wszystkim dzieci i młodzież oraz młodych dorosłych, doświadczających różnego rodzaju trudności w obszarze przeżywania i budowania relacji. Specjalizuję się w: zaburzeniach lękowych, zaburzeniach nastroju, pracy z osobami z zespołem Aspergera i ADHD, pomocy osobom w kryzysie i z obniżoną samooceną. Zapraszam również rodziców dzieci neuroróżnorodnych, którzy chcą je lepiej zrozumieć i udzielić im potrzebnego wsparcia.
W pracy terapeutycznej łączę podejście psychodynamiczne z elementami terapii poznawczo-behawioralnej i psychoedukacją. W pracę z najmłodszymi chętnie wplatam elementy arteterapii i terapii zabawą.
Ważnym obszarem mojej pracy jest diagnoza psychologiczna. Doświadczenie na tym polu zdobywałam pracując w Publicznych i Niepublicznych Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych, gdzie prowadziłam procesy diagnostyczne na potrzeby placówek oświatowych (m.in.: diagnoza rozwoju, przyczyn trudności szkolnych), diagnozy w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz ADHD oraz psychoedukację dzieci i rodziców.
W Instytucie BezStresu prowadzę konsultacje psychologiczne dla dzieci, młodzieży i młodych dorosłych. Zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi (ASD, ADHD). Wspieram osoby neuroróżnorodne oraz ich rodziny prowadząc psychoedukację.